maanantai 10. marraskuuta 2014

YSTÄVIÄ JA HOITOKUVIA






Nikon hoitokuvat tuli, ja nuo on ihania! On miulla vaan niin älyttömän sulonen poika. Mun muistikortti on Veeralla (ylimmässä kuvassa), joten en oo päässy kuvailemaan kameralla. Mutta tosiaan, ollaan oltu Suomenniemelle, tehty lumiukkoja, käyty taas fysioterapiassa ja vietetty isänpäivää. Vielä tosi hyvää mennyttä isinpäivää kaikki isit ja terkkui miun ukille sinne taivaaseen, ikävä on kova <3. Jukka kantaa tänää pöytäkoneen meille, joten pääsen pelaamaan SIMS4:sta, ja postailemaan vielä paremmin, mun mielestä kun pöytäkoneella on huomattavasti parempaa tehdä kaikki. 

Mä oon oikeesti niin onnellinen mun  ystävistä. Ne auttaa, ne lohduttaa, ne kuuntelee ja avautuu omista ongelmistaan. Niiden kanssa unohtaa hetkeksi kaikki huolet ja stressit, tai saa jaettua ne, jolloin ne tuntuu paljon pienemmältä. Onnea on ystävä, joka asuu yläkerrassa. Aina lähellä, vaikkei oliskaan meillä. Veera, oot ihana <3. Veeran blogi on täällä!

Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥