maanantai 26. toukokuuta 2014

RAKKAUS KENKIIN♥

Mun rakkaus kenkiin on alkanut pikkuhiljaa. Ennen kävelin kesät talvet samoilla kengillä (niin teen oikeastaan nytkin, mutta valikoima on laajentunut). Tennarit. Mä rakastan niitä. Voisin omistaa tuhannet tennarit, miljoonissa eri väreissä. Lyhytvartista, pitkävartista, vetskarilla ja ilman, kuvioituna ja yksivärisenä.. Ja kuten ylemmästäkin kuvasta huomaa, tennareitakin on aivan erilaisia. Selailin zalandon sivuja, ja otin sieltä 2 ensimmäiseltä sivulta eniten silmää miellyttävät vaihtoehdot. On conversea, vanssia, anna fieldiä.. 


Sitten pääsin osastolle skeittikengät. Ah. DC shoes♥ Mulla on yhdet, täysin puhkikulutetut skeittikengät lacostelta, jotka on ihan parhaat puistossa, kaupungissa, koulussa.. Onpa niillä taidettu tanssia baarissakin! Sopii ihan mun perustyyliin, eli farkkujen kanssa. Näitäkin voisin omistaa miljoonat.. 

Yritin myös tsekkailla kesäkenkä valikoimaa, kuten ballerinoja ja avokkaita. Yhtiäkään mieleisiä en äkkiseltään löytänyt. Kesä menee siis tennareissa. 

Tosiaan, kuten alussa kirjoitinkin, mun rakkaus kenkiin on syttynyt pikkuhiljaa. Ennen mulla oli aina mustat tennarit. Ostin uudet kengät puolen vuoden välein, ja ne oli aina ne mustat tennarit. Pikkuhiljaa laajensin kenkävalikoimaa, ja nyt löytyykin peruskäytöstä jo 3-4 kengät. Aika hyvin mun mielestä? :D Tiedän, että jollakin kenkiä on semmoset 50 paria, mutta mulle riittää aivan hyvin noikin. Toki jos olisin miljonääri, mulla ois varmaan enemmän kenkiä... Ja oma vaatehuone niille jajaja.. 

Mun unelmana on aina ollut saada converset. Ajatella, oon käyttäny tennareita siitä asti kun muistan, eikä mulla koskaan ole ollu consseja. Mikä meni väärin? Okei, 6 hengen perhe, ei ehkä ole ollut varaa ostaa kaikille converseja. Meinasinkin nyt kesätyö palkasta tuhlata itseeni sen verran, että vihdoin ostan ne. Korkeavartiset converset.. Olette kohta minun!♥ 

Korkokenkiä en osaa käyttää. Toki haaveilen aina. Ois ihana kävellä pelkästään korkokengillä. Mutta ei. Mun miehekkäät jalat ei oo suunniteltu niille. Tyydyn siis kävelemään ihan vaan matalilla kengillä. 

Löytyykö täältä ihmisiä, jotka ovat rakastuneet kenkiin? 

Love, Jonna

1 kommentti:

  1. Converset on kyllä niin ihanan tyylikkäät kengät! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥