torstai 29. toukokuuta 2014

VALMISTUMISIA









Alkuun onnittelut kaikille, jotka valmistuivat tai saavat lakin tänä vuonna! :) Peksun valmistujaiset oli eilen, joten niitä oltiin myöskin juhlimassa. Ensin oli koululla juhlalounas, jonka jälkeen siirryttiin auditorioon katsomaan itse juhlaa. Siellä ne kaikki tytöt ja pojat oli niin nätteinä ja komeina! Innolla odotan sitä, kun itse pääsen sinne eteen seisomaan todistus kädessä. Juhlan jälkeen hain uudet lasit, jotka näkyvätkin kuvissa! Eikä oo hienot? Sopii mulle mun mielestä tosi hyvin. Illalla sitten lähdettiin juhlimaan, itse olin juhlimassa hyvän ja vanhan ystäväni luona, josta suunnattiin baariin puolen yön aikaan. Peksu tuli sitten oman juhlaporukkansa kanssa sinne. Meille oli varattu pöytä, meidän nimet oli listalla joten päästiin kätevästi 30m pituisen jonon ohi. Oli leija fiilis ;)! Mä kerrankin olin panostanut itseni laittamiseen, mitä mieltä ootte? Kävelin myös koko illan kiilakorkkareissa, aika saavutus multa! Mulla oli laukussa matalapohjaiset kengät, oon aika ylpee ku en vaihtanut niitä. Tuo jälki mun kaulassa ei oo muuten fritsu, vaikka sille näyttääkin.. Mä vaan raavin siitä. : D Oliko/onko teillä valmistujaisia tänä vuonna? :) 

Love, Jonna

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi. ♥