lauantai 24. toukokuuta 2014

KESÄ

Nyt voi kai virallisesti sanoa, että kesä on täällä. Mulla on ollut muutaman päivän blogitauko, johtuen tästä kuumuudesta. +30°C ja minä, ei hyvä yhdistelmä. Tykkään siitä että on lämmin, mutta liika on liikaa. Mua vaan väsyttää ja väsyttää. Ei auta edes nukkuminen. Ei tee mieli tehdä mitään. Voisin muuttaa suihkun lattialle. :D 

Mä sain muute kesätöitä!!!!!! Enkä edes hakenut sinne. :) Sieltä vaan soitettiin että olin hakenut mikkelin kaupungille, et kiinnostaiskos semmonen homma. Tottakai suostuin, ja eilen sitten sain vielä varmistuksen. Tiistaina pitäis klo 15 mennä kuulemaan vähän lisää. :) Eli kyseessähän on Mikke - juna, joka kiertää Mikkelin nähtävyyksiä, mä juonnan ja rahastan ihmisiä. Meitä on yhteensä 6 työntekijää, nuorimmat ilmeisesti rippikouluikäisiä. Ihan hauskaa! Saanpahan olla ulkona joka päivä, siihen päälle vielä ihmisiä ja luultavasti erittäin mukava työporukka! :) Työkeissi kestää vaan kuukauden, joten kuukausi jää aikaa vielä lomailuunkin. 




Mulla onkin jo muutamia suunnitelmia lomalle, tulee niin huippua! Tarkoitus olis lähteä Nikon kanssa esim. Kouvolan tykkimäkeen tai puuhamahaan. Heinäkuussa mä lähden Tampereelle siskon ja Peksun kanssa, Tammerfestit ja särkänniemi, täältä tullaan! Ihana päästä viettämään aikaa Mikkelin ulkopuolella ja vielä hyvässä seurassa. Tarkoitushan on mennä sekä perjantaina että lauantaina tammerfesteille. Ääää, en malta odottaa! 

TORSTAI 17.7.
Happoradio, Haloo Helsinki!, Apulanta, Viikate, Stam1na
PERJANTAI 18.7.
Yö, Kaija Koo, Jenni Vartiainen, Sanni, Eppu Normaali, John Newman (UK)
LAUANTAI 19.7.
Popeda, Cheek, J.Karjalainen, Erin, Stig & Kullankaivajat, Jukka Poika & Sound Explosion Band
Uskosin, että juhannuksena ollaan ihan vaan kotona. Tai mökillä. En tiedä vielä. Nikon kanssa sen kuitenkin vietän, joten saa nähdä mitä hauskaa keksitään. :) 

Oisko teillä ehdotuksia, mitä tehdä 2v kanssa kesällä? Nikolla on synttäritkin heinäkuussa, joten niitä vietetään ainakin! Hih, pitäsköhän alkaa jo miettimään koristelua, kakkua yms? :D 
 Love, Jonna

ps. Niko hajotti muuten mun silmälasit, joten ens viikolla saatte nähdä, mikä on mun uus look!

1 kommentti:

  1. rannalle, piknikille :) Mekin mennään tykkimäkeen ja joku päivä käydään varmaan kotkassa viettämässä kivaa kesäpäivää, koska kotka on niin kaunis kaupunki kesäisin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥