maanantai 24. marraskuuta 2014

Kävele mun kaa

                                    
Meillä oli Tuulin kans tyttöjen ilta Jukan huoneessa, ku pojilla oli poikien ilta olohuoneessa. Kiitos, oli ihan mahtavaa ja kivaa ja hauskaa jajajaja. Koska uusiks? 


Katkarapu salaattia kera fetan ja raejuuston. Namnam.


Uudet, maailman parhaat talvikengät. Näytän muuten ihan pikkumyylle, varsinkin mun syystakissa, noissa kengissä ja híukset nutturalla. Mä en varmaan enää muita kenkiä jalkaani laita! 

Niko viety hoitoon, mä vietän kotipäivää kollareissa. Meinasin siivota, nytkun kerrankaan ei oo mitään tekemistä, vaan saan tuhlaa päiväni niinkuin parhaakseni nään. Kirppiskierros houkuttas, mut en mä taida jaksaa lähtee kävelemään. Jukka nimittäin just lähti autolla töihin. Fiksuminä olis tietysti heittäny sen ja saanu auton, mut kerkeenhän mä sinne kirpparille huomennakin. 

Viikonloppu oltiin taas Jukan porukoilla maalla. Ai että mä nautin siitä, ku ympärillä on vaan mettää, maa on valkoinen ja näät vaan jouluvalot. Voiko enää parempaa olla? Niko viihtyy siellä myös tosi hyvin, tykkää kun on leikittäjiä ja kissoja ja koiria. Ja saa olla ulkona. 

Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥