lauantai 29. marraskuuta 2014

Joulukadun avajaiset


Käytiin tänää Nikon, veljen ja sen tyttöystävän ja siskon pojan kanssa joulukadun avajaisissa ihmettelemässä pukkia ja paloautoa. Sen jälkeen mentiin veljen luo, ja syötiin maailman maukkainta jauhelihakastiketta. Kotia ku päästii, tapahtu jotai  mitä meillä ei oo enne tapahtunu. Niko nukahti lattialle. Mä olin keittiössä juomassa kahvia, ja Niko leikki olkkarissa. Tuli iha hipihiljasta, menin kattomaa ni jätkä veti sikeitä. :D Nostin Nikon sit sohvalle nukkumaan, ja siinä se vetää edelleen sikeitä jo toista tuntia. Mä oon kerenny jo siivoomaan asunnon, juomaan kaks kuppia kahvia.. Nyt mietin et mitä hittoo sitä seuraavaks tekis. Tiiän et meidän yöunille meno siirtyy nyt mooonella tunnilla eteenpäin, mut eihän se näin viikonloppuna taida olla niin justiinsa. Niko taitaa olla vähän kipeekin, yskii ja on jotenkin ollut tosi vaisu ja vähäruokainen. Kuumekin taitaa aina iltasin nousta (mun kuumemittari on jukan luona), ku pojan posket hehkuu ja on tosi lämpönen. Saa nähä miten käy ens viikon hoitojen, Nikollakun on hoitoa ens viikolla joka päivä, ku isin viikko.



Oisko teillä heittää postausideoita? Pää lyö tyhjää, vaikka mieli kirjottaa on kova. Alkaako teitä kohta tympiä nää "höpöhöpö" - postaukset? ;D
Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥