lauantai 16. elokuuta 2014

Höpötihöpöti


Nyt me sitten Nikon kanssa jäätiin oikeesti ihan kahestaan. Apua. Mitenhän tullaan selviimään? Tai miten mä selviän ihan yksin, kun Niko on joka toinen viikko isällään? Pikkusisko (Nitan blogi) tuli pitämään mulle seuraa täksi illaksi ja yöksi. Tilattiin pizzaakin! 

Eilen olin kuskina pojille, ja oltiin Vaakunassa. Musiikki aivan liian kovalla, liikaa ihmisiä ja liian kipeä pää. Olin aamulla 6 aikaan nukkumassa, kun ensin olin ajanut ympäri etelä-savoa! :D Mut seura oli kivaa, joten kannatti lähteä. 

Mulla ois pari yhteistyöpostausta odottamassa kotipäivää, joten huomenna saatte varmastikkin arvostelun Powerit.fin kannattevasta laturimokkulasta! Toinen yhteistyöpostaus jää ensi viikolle, luvassa on teille alekoodia :) 

Laittakaahan postausehdotuksia, ni pääsen tekemään jotain normaalista poikkeavaa!

Love, Jonna

1 kommentti:

  1. Sulla on aivan ihana blogi! Jään lukijaksi!

    http://fotogalleria-tiia.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥