keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Sä kuumennat mun päätä, lihakset huutaa


Eilisen lenkkeilyt! Ensin kävelin ton 3,23 km ja sit kaveri soitti kahville. Menin sitten sinne kaverin kyydillä ja kävelin kotiin. Hölkkäilinkin välillä. Fiilis on ihan huipussa. Mä oon nyt vähä lusmuillu tän lenkkeilyn kanssa, mut tästä se taas lähtee! Meinattiin kaverin kanssa lähtee tekee intervallia tässä joku päivä! 


Eilen näytin tuolta, ku menin kouluun. Vein aamulla pojat ja menin kaverin luokse meikkaamaan yms. En muistanu ottaa ripsaria, joten ilman sitä mentiin! :D Ahistavaa!


Tän päivän suunnitelmiin kuuluu ulkoilua, aateltiin lähtee piknikille kirkkopuistoon! Samassa on myös leikkipuisto, joten sielläkin varmasti ollaan. Illalla kelasin lähtee taas lenkille, tosin mulla on partyliten yksikkökokous, joten saa nähdä miten väsyneenä sitä tullaan sieltä. 

Meillä on muuten whatsapp:issa semmonen äitylit ryhmä, jossa kirjotellaan tosi paljon ja siellä pystyy avautuu omista ongelmistaan ja iloistaan. Höpistään siis ihan kaikesta. Meillä ois miitti ens viikolla Tampereella, vähän houkuttas kyllä lähteä. Kyytikin sinne päin olis.. Mulla on iha hirvee matkustus kuume, ihan sama minne, mut kuhan pääsen johonkin! Saa nyt nähä pystynkö lähtemään. Ihanahan se ois nähdä myös rakasta vaimoani, ja Saagaa! <3 

Mutta, palaillaan ehkä myöhemmin tänää kuvien kera. :--) Yritän nyt saada vähän siivottua yms.

Mitäs muuten teidän tän päivän suunnitelmiin kuuluu? 

Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥