sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

HUIKEETA

Huippu seura, huippu artisti & vähän vauhtijuomaa alla, mikä oli siis seuraus? IHAN PARAS. Mä en muista millon mulla ois ollu viimeeks noin hauskaa! Tanssin koko sen puoltoista tuntia minkä Cheek soitti, huusinriehuinhypinpompin ja tamppasin. Ihan parasta. Mä en voi kuvailla mun fiilistä oikeesti! Yleensä keikat on ollu mun mielestä tosi tylsiä ja ootan aina niitten loppumista, mut ehkä vika onki ollu seurassa! Oikea seura, ja ei haluis keikan loppuvan ikinä. Vanhaa ja uutta tuotantoa, kaikista huikeimmat biisit. Mä en voi oikeesti kiittää tarpeeks mun seuralaista, joka myös mahdollisti mulle tän, enkä noita muita varmaan 2000 katsojaa, enkä cheekkiä enkä järjestäjiä. KIITOSKIITOSKIITOS! 

Alkuiltakin oli hauska. Kavereita, musiikkia ja kuohuvaa. Hyviä juttuja, paskoja läppiä. Ei tarvittu muuta. Keikan jälkeen muutamalle, pitsalle ja nukkumaan. Pitsakin oli muuten huippua. Syötiin ensin puoliksi yhden kaverin kanssa, lopulta tilattiin toinenkin pitsa. Samaa sorttia tietysti. Bestburgerin burger pizza. Namnamnam. 

lansi-savo.fi, kuva otettu reilusti ennen keikan alkua. 



Mikään ei saa mua luovuttaan
Et voi mua satuttaa
Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänään
Mikään ei saa mua luovuttaan
Et voi mua satuttaa
Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänään



Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥