sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Eilinen aamupäivä ja tätä päivää


Me heräiltiin vähän 8 jälkeen, mulla oli jo heti aamusta tosi reipas olo, olin nimittäin nukahtanut jo ennen 20.30.. Kateltiin hetki lastenohjelmia, ja mä join aamukahvia. Aamupuuron Niko söi siinä vaille 9, jonka aikana mä vaihdoin vaatteet. 
 9.22 lähdettiin ulos, sisälle tultiin jo 10.15, koska Niko ei jaksanut enää olla ulkona. Hakeutu kokoajan mun syliin, yritti työntää rattaita ja karata portista (ihana toi puisto mikä on aidattu). Kysyin sitten Nikolta et haluatko kotiin, Niko sano joo ja aa-aa. Eli päikkäriaika siis. Tultiin kotiin ja Niko söi välipalaksi yhden suklaavanukkaan, jonka jälkeen laitoin sen nukkumaan päikkärit. Isikin heräs. Mä join lisää kahvia, laitoin ruuan uuniin ja kävin pikaseen salilla sanoo irti mun sopimuksen. :) 




Vähän ennenku Niko heräs päikkäreiltä, mä kävin Riinan kans kahvilla. Ei ollakkaan ihan hetkeen nähty :)


Kotiin tultuani pääsinkin suoraan ruokapöytään! Niko oli jo melkein syönyt. :) Lähdettiin sitten extempore reissulle Mäntyharjuun ja tänäänhän sinne on lähdettävä uudestaan, koska isi jäi sinne juhlimaan. Ja ei keretty käydä pappalassa, joten mennään sinne siis tänään. :) Mä käyn myös moikkaamassa Maria. 

Tänääki mä heräsin jotenkin tosi virkeenä, tosin ei kyllä olla lähdössä kohta ulos. Ilma ei taas oo mun puolella! Aattelin et voitas vaikka vähän piirrellä, tai maalata sormiväreillä joku kiva kuva. Kohta Niko menee aamupalalle, ja mä taidan pukea sillä välin. Vai saanko hengata koko päivän pelkkä kylpytakki päällä, hiukset söpöllä nutturalla ja eiliset meikit naamassa?! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥