keskiviikko 19. helmikuuta 2014

ALONE

PUUUUH! On tää rankkaa. Ihan yksin, seurana vain täystuho koira. Tulin siis eilen äitille ja lähen huomenna. Kaks päivää erossa mun pojista, mie romahaaan! No en oikeesti. Mut haluisin jo takasin kotiin. Omaan sänkyyn, oman peiton alle, omien poikien viereen. No mut huomenna. Nyt nautin, nautin tästä hiljaisuudesta, rauhasta ja siitä, et saan ihan rauhassa istua koko illan koneella, käydä saunassa ja olla. Sitäpaitsi, äitin jääkaapista tuli mun uus paraskaveri. Voi kun löytäsin vielä sen suklaajemman (mä tiedän et sulla äiti sellanen on!). 


Jos mulla ei ois huomenna työharjottelun toisiks viimenen päivä, vetäisin kyl kännin! Äitillä on vaikka mitä kivaa tuolla kaapissa, niillä sais hyvän humalan. No ei, en mä oikeesti. Ei oo ees fiilistä, koska väsyttää. Pitää kohta hipsiä laittamaan se sauna päälle, ettei mee liia myöhäseks (kuten eilen, pääsin nukkumaan kunnolla vasta 4.00, ja herätys soi 5.30)! 

Kävin moikkaa Millaa, sain siltä ihanat kiilakorkkarit. Kuvailen ne teille, kunhan pääsen kotiin ja kameran äätreen. Kävin myös moikkaa Hannaa, pitkästä aikaa. 
Mutta nyt mä hipsin laittaa sen saunan ja sit mä syön jotain ja pyhitän loppuiltani vain itselleni. Palaillaanhan astioille!

Tuli muuten mieleen, et mitä te haluaisitte just nyt? 

4 kommenttia:

  1. Onks Niko ikinä sun äidillä yökylässä tai muuten hoidossa? Kun yleensä kirjotat että on sun siskolla, niin mietin että miks ei oo sun äidillä ikinä :D Taas näitä elämän tärkeitä kysymyksiä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos saan kysyy, niin miks ei ?:D

      Poista
    2. Ei siihen kai mitään erikoista syytä oo :D Äitillä on iltaduuni, perjantaisinkin on klo 23 töissä ja viikolla klo 21, joten ei mee oikeen meidän rytmien mukasesti :) Eikä oikeestaan oo tarvettakaan, kun Niko niin hyvin viihtyy siellä mun siskolla serkkujen kanssa leikkimässä. Eikä Niko diggaile oikeen äitin koirasta, sen takia se ei oo nytkään mun mukana täällä.

      Poista

Kiitos kommentistasi. ♥