torstai 16. lokakuuta 2014

Torstai on toivoa täynnä

Torstai. Mikä ihana päivä siivota. Mä oon saanu tänään yllättävän paljon aikaseks, vielä olkkari ja koko asunto ois siisti. 



Korut sai paikan eteisestä, ruuvasin omin pikku kätösin vessan entisen naulakon eteiseen, ja tadaa. Siinä ne on. Piristämässä muuten tyhjää seinää, joten ihan kiva mun mielestä! Vai mitä sanotte?


Kuuntelen tosi paljon radiota. Niimpä sijoitin kaiuttimet keittiöön, missä ne saa helposti pois Nikon kädenulottuvilta ja saa myös helposti liitettyä tabletin/puhelimen.




Kerron tuon rasian sisällöstä tarkemmin myöhemmin, mutta se sai paikan eteisen lipaston päältä, myös hajuvedet löytyy samasta paikasta. Kerron niistäkin myöhemmin, kunhan teen Turkin ostokset postauksen!


Rento niittitpaita on ollut tän päivän asu. Ostin tuon kirpparilta tällä viikolla, hintaa oli huimat 0,50€. 


Vessa sai uuden naulakon jo ennen turkin reissua. Le bain - naulakko, ostin yläkerran kaverilta. Haluisin korjauttaa mun vessan seinät. Ne on kaameet. Mut ehkä vielä jonain päivänä mulla on semmonen vessa mistä oon aina haaveillut.. 


Millainen teidän päivänne on ollu? :)
Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥