sunnuntai 5. lokakuuta 2014

#heioletkaunis



Blogimaailmassa kiertää #heioletkaunis - haaste. Minä sain bloggaajaksi olliE.n blogin. Haastehan menee niin, että minä kerron viisi asiaa mitä arvostan kyseisessä bloggaajassa, ja viisi asiaa mitä arvostan itsessäni. Joku toinen bloggaaja sitten taas kertoo minusta. Haaste "keksittiin" facebookin ryhmässä Bloggaajien Blogiyhteistyö - BB-kamut. Liittykää ihmeessä mukaan, jos kiinnostaa! Ehtona on vain oman blogin kirjoittaminen. 


olliE blogi kertoo parivuotiaasta pojasta, sen perheestä ja kaikesta siitä välistä.


1. Parivuotiaan pojan äiti on kaunis. Siis oikeasti. Ihanan rento, mutta huoliteltu.


2. Poikakin on söpö. Ihana pellavapää. Tyylikkäät vaatteet. Hurmuri.


3. Hyvä valokuvaamaan. Kuvia on ihana katsella, kun kaikki ovat selkeitä ja laadukkaita.

4. Asenne elämään. Positiivinen, vaikka elämä potkisikin pyllylle.


5. Kirjoitustapa. Jaksaa lukea useammankin postauksen putkeen.

"Helppo vaan mieltää vielä pikkaraiseksi, kun ei tuota sanoja.
Vaikkakin tuo onkin jo pitkän tovin pukenut housut ja kengät itse, auttanut kodin askareissa,
syönyt itse, tehnyt aina (tai aina kun huvittaa) työtä käskettyä ja ymmärtänuy mitä sanotaan.
On taitava motorisesti, oppi potkupyöräilynkin alta puolessa tunnissa. " - kuvat ja teksti kopioitu OlliEn blogista.

Meidän piti myös kirjoittaa siitä, mitä ulkonäkö merkitsee just mulle. Mä oon välillä hirveen tarkka siitä, miltä näytän. Mun itsetunto on niin alhaalla, etten todellakaan voi lähteä esim. baariin jossain bilevaatteissa. Aina farkut ja toppi, ei koskaan mekkoa tai hametta. Kollarien vetäminen jalkaan kaupunkiin lähtiessä ei ole mikään ongelma, mutta silloin naaman pitää olla kuosissa. Meikittä mua ei oo nähny (siis ennen ripsien ja kulmien värjäystä) varmaan 4 vuoteen missään. Piirretyt kulmat vaan saa mun itsevarmuuden nousemaan ainakin 10 pykälää ylemmäs. 
Ja mun tyyli. Mä tykkään siitä, vaikka se onkin muodissa ihan out. Mut mä viihdyn mun vaatteissa. Ja mä tunnen itseni itsevarmaksi ja kauniiksi. Sehän se on pääasia. 

Mutta totta, mä olen useinkin kateellinen jonkun ulkonäölle. Muiden naama, kroppa ja tukka nyt vaan sattuu aina olemaan parempi ku mun. Mutta haluan mä silti olla mä. 


Love, Jonna

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi. ♥