tiistai 16. syyskuuta 2014

Hiekka mun jalkoja polttaa




Kuluvan viikon aikana ollaan nähty ystäviä, ulkoiltu ja pidetty hauskaa. Mä olin lauantaista sunnuntaihin Suomenniemellä J:n porukoilla. Mettälenkkiä hirvikärpästen seassa, saunomista ja biljardin peluuta. Eilen muuten varattiin J:llekkin Turkin matka, tottakai samaan aikaan kun mekin ollaan ja samaan hotelliin. Mä niin tuun nauttimaan 5.-12.10! Enää muutama viikko, ja lentokone lähtee kohti Alanyaa.




Mulla on vähän auki, mitä teen ton koulun kanssa ja muutenkin elämällä. Mä koulutan parhaillaan itteeni työttömäks, se nyt on ihan selvä. En tiedä, en tiedä, en tiedä! Ehkä se selviää vielä tässä ajansaatossa. 

 Love, Jonna

1 kommentti:

  1. SAISKO vaikka lisää blogipäivityksiä siit kui ihana kukka on, kui ihana tuuni on, kui ihana riikka ja oona on, kui ihania lapset on, lähetääkö mäviin, onko peksu inana jne :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥