lauantai 12. heinäkuuta 2014

Synttäreitä ja siideriä





Päivä alko valmistelulla, kolmelta alkoi vieraita saapua meille. Juhlittiin siis Nikon synttäreitä tänään. :) Niko kidnapattiin mökille... Teemana oli angry birds. Mulla oli päällä uus sininen tunika, ostin sen tänää kirpparilta. Teen noista ostoksista vielä erillisen postauksen :) Hiukset mulla oli ihan vaan nutturalla, käteviä noi hiusvalkit! Kohta mun kaveri tulee tähän meille, juodaan siideriä ja juorutaan. Illalla olis mulla ainakin suunnitteilla lähteä tanssimaan! Tekee ihan hyvää rentoutua. Sain myös myytyä mun puhelimen, joka haettiinki puol tuntia ostopäätöksen jälkeen. :D 

Nyt mä nautin hetken omasta rauhasta, sen jälkeen mitä mahtavimmasta ihmisestä! Heippaa! <3
Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥