lauantai 17. toukokuuta 2014

NUKUTTAS

Joskus sitä toivoo, ettei aurinko oiskaan aamulla noussut. Että sataiskin vettä koko päivän. Ois ihan pilkkopimeetä vaikka 9kin asti. Hitto. Yöllä meni myöhäseks, värjäiltiin mun tukkaa. Aamulla Niko heräs taas reiluuusti ennen 7. Mua on sattunu päähänki jo monenmonta päivää, ja tänää heräsin järkyttävään kurkkukipuun. 
Tänää pitäs vielä mennä Mimiconiin järjestyksenvalvojaks. Onneks ainakin viime vuonna kyse oli rauhallisesta tapahtumasta, ettei ollu mitään ylimäärästä hämminkiä. :) Lähinnä vaan opastusta ja pieniä ohjeiden jakelua (älä tupakoi tässä). 

Huomennakin ois työvuoro ja sitten auton nokka kohti Helsinkiä ja olympiaterminaalia ja Silja Serenadea ja Tukholmaa! Sattuuko kukaan lukijoista lähtemään sinne? :) Odotettavissa on aivan tajuttomanjärkyttävänmahtavan upea reissu! Ruokaa, juomaa ja ihana ystävä, voiko sitä enempää toivoakaan? Ei stressiä! Mä oon semmonen et esim baari-iltanakin stressaan kamalasti siitä kuinka paljon menee rahaa, millä pääsen kotiin, missä kunnossa kaverit ja huolehdin aina et kaikki pääsevät kotiin. Tuolla ei onneks sitä huolta ole! Ah, tää tulee nyt kyllä niin hyvään saumaan! Aion ottaa teille hirveesti kamalasti kauheasti kuvia! Ja muistakaa instagram, sieltä voitte varmasti elää matkaa mun kanssa. :D jonnnauu on nimimerkki! 



kuvat tallinksilja.fi

Niko astu suoraan mun lasien päälle. Vittu. No, nyt niitä on teipattu vähän ja kuhan jaksan, soitan pikaliimaajan tänne. Toivottavasti nuo sais pysymään ees vähän aikaa kasassa, mä en nimittäin oikeesti nää yhtään mitään ilman laseja. Menee ainakin kolme viikkoa ennenku on varaa ostaa uudet, ja toiset kolme viikkoa että ne tulee.. 

Nii ja sit asiasta kolmanteen. Tosiaan, taisin mainita tossa aikaisemmin, että viime yö meni myöhäseks, koska värjäiltiin mun tukkaa. Aivan. Tää on ihana. Mä rakastan tätä. Esittelen tän teille myöhemmin, kunhan nyt saan itteeni niskasta kiinni ja tehtyä naamalle ja vaatetukselle jotain. Väsyttää vaan. En kerkee ees päikkäreitä nukkumaan, kun Niko menee isälleen vasta kun mä lähden töihin. 


No mutta nyt mä lähden tekemään jotain järkevää (lagitan sohvalla ja yritän pysyä hereillä). 

Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥