sunnuntai 11. toukokuuta 2014

ASUKUVIA







Tältä minä näytin tänään. Toinen äitienpäiväni. Päivä oli ihana. Niinkun mikä tahansa muukin päivä, minkä olen Nikon kanssa. Nikosta mulla ei valitettavasti oo kuvia nyt, en jaksanut hillua kamera kädessä. Nää kuvat napattiin aamulla ku lähin hakee Nikoa Tltä, ku oli siellä yön ku olin vahtiis siskon lapsia. 

Kuka se on, joka lasta lohduttaa,
kun hänellä on paha mieli tai häneen sattuu?

Kuka lasta lakkaamatta rakastaa,
vaikka hän kiukuttelee ja on hankala?

Kuka on se, johon lapsi voi aina
turvata ja luottaa?

Se jonka olkapäätä vasten
hän voi itkeä surunsa pois?

Se on äiti.

Se, joka aina ymmärtää lastaan,
vaikka lapsi ei itse ymmärtäisi
itseään.


Nyt katon jääkiekkoo ja kiehun! Nikokin heräs ekaan painajaiseensa. Heräs omaan itkuunsa, eikä rauhottunut muutakun mun syliin. Nyt Niko nukkuu mun kainalossa sohvalla peiton alla. Kohta syön ja sen jälkeen kömmitään tonne sänkyyn nukkumaan.
Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥