maanantai 28. huhtikuuta 2014

HUHHUH!


Ihan ekana, mäkin siirryin taas iPhoneen. Ostin kaveriltä tän iPhone 4:sen, mikä nyt ajaakin asiansa. Mä niin tykkään tästä!

Mä oon juossu tänää koko päivän hoitamassa asioita, mikalolla, kelalla ja sossussa viemässä takuuvuokra maksulaput.. Huhhuh. Liitteitä, papereita, päätöksiä.. Oon jo ihan sekasin. Sen takia mä oon täälläkin ollut hiljaisempi, on vaan niin paljon hoidettavia asioita. Nyt se on muuten varmaa, muutto auto starttaa 2.5 iltapäivästä! Eli viikonloppu jo uudella asunnolla yötä! Niko jää isälleen suoraan siks viikonlopuks, jotta mä saan asunnon laitettua rauhassa kuntoon. :) Se asunto on siis 58 neliöinen 2h+k. Toinen kerros. Ai että mä tykkään! Vieläkään en asuntoa ole käynyt katsomassa, mutta uskon kyllä pitäväni siitä. Sisustuksella saa niin paljon aikaseks. :) 

Mutta nyt jatkuu pakkaushommat, palaillaanpa! 
Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥