torstai 17. huhtikuuta 2014

6 päivää hiljaisuutta

Mulla ei vaan oo ollu aihetta postailla. Kohta postaustahti tihenee, mä meen nimittäin tänään katsomaan asuntoa! 2h+k, 58m², vuokra 556€ + vesiennakko 29€, kerrostalo, toinen kerros! Ja mikä parasta, Nikon hoitopaikka on just asunnon ja bussipysäkin välissä, eli ihan unelma! Ja tän asunnon mä saan, jos mä vaan huolin. Enkä usko että olisi mitään miksen huolisi, koska kaupungin vuokratalo ja jos on huonossa kunnossa niin he kyllä remontoivat sen. Aamuisin ei tarvitse kierrellä viedäkseen Nikoa hoitoon. :) Tomi jää nykyiseen asuntoon, joten sekin on reilun kilometrin päässä. Koulumatka-aika tottakai pitenee, mutta yritetään Tomin kanssa järjestellä niin, että kuljettas mahdollisimman paljon samalla kyydillä, ettei Nikon tarvitse olla pidempään hoidossa. Ollaan me kuitenkin ihan väleissä, joten en usko että sen suhteen tulee ongelmaa. 

Puhuttiin eilen Tomin kanssa tapaamisoikeuksista, ja Tomi sanoi ettei halua nähdä Nikoa vain joka toinen viikonloppu. Mitä mieltä te olette esim 3 yötä - 3 yötä taktiikasta? Eli Niko olisi mulla 3 yötä ja seuraavat 3 yötä Tomilla. Niko tulee kuitenkin isänsä kanssa niin hyvin toimeen, että tuo on mahdollista. Tottakai Niko on mulla jos mulla on vapaapäivä, tai Tomilla menoa. Onhan sillä edelleen molemmat vanhemmat. Tää asia stressaa mua aivan kamalasti. Pitäis varmaan varata aikaa sinne lastenvalvojalle, kunhan ensin allekirjoitan vuokrasopimuksen. 

Mä oon niin onnellinen tällä hetkellä. Iso taakka on pudonnut harteilta. Mun olo on niin helpottunut, vaikka pahalle tuntuukin päästää irti ja lähteä, joskus se vain on kaikkien parhaaksi. Ystäviä mä haluan olla, ihan ehdottomasti. Me tullaan toimeenkin paremmin vain ystävinä. Joten älkää huoliko, hyvin me pärjätään, jaksetaan jne. Me tarvitaan vaan aikaa sopeutua uuteen tilanteeseen, ja mä toivonkin että ymmärrätte tämän mun hitaan postaustahdin. Joka päivä mietin ja ajattelen teitä lukijat! Ootte tärkeitä, vaikkei tunnetakkaan kaikkien kanssa "oikeassa" elämässä. Pus ja hali! 


Love, Jonna

8 kommenttia:

  1. Kannatan pidempää jaksoa kuin 3päivää-3päivää. Lapsen elämässä pitäs olla pysyvyyttä,tuo on ehkä liian nopee vaihtotahti :) miten viikko-viikko ja sit kävisitte lasta tapaamassa vaikka sen toisen vanhemman luona siinä välissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä minäkin mietin. Hankalaa, kun kumpikin haluaa olla Nikon kanssa yhtä paljon :/ Toi viikko-viikko on ehkä vähän liian pitkä aika. Pitää nyt katella miten lähtee sujumaan :)

      Poista
  2. Ehdottaisin ite joka vkl? Kun te ootte seltään väleissä :) Kadehdin sitä, että meidän osuus ei ole vielä edes ratkennut, sitä odotellessa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se nyt ole reilua, että Tomilla ois joka viikonloppu Niko :)

      Poista
  3. viikko viikko systeemi ei oo hyväks, varsinkaan alle 3v:lle. en mä ainakaan ite osais olla viikkoo jossain ja viikkoo jossain. hyyi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä tähän mitään muutakaan ratkaisua oo nyt löytyny, mihi kumpiki ois tyytyväisiä.

      Poista
  4. No ite en suostuis siihen että ois 3pv mulla ja 3 päivää sitten juhalla, mutta siihen voisin ehkä suostua että ois pidennetty niitten viikonloppu tapaamiset..esim. to-su :) Ja tietenkin sais tulla lapsi kattomaan koska haluaa ja viedä niitä puistoihin yms vaikka lapset oiskin mun luona. En haluais riistää lapsilta isää,:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä se... Ei hitto, en nuku varmaan tän takia seuraavaan viikkoon. :E

      Poista

Kiitos kommentistasi. ♥